Formularz serwisowy RMA

Przygotuj wszystkie niezbędne dokumenty tj. podbitą przez sprzedawcę kartę gwarancyjną oraz dowód zakupu. Prosimy o szczegółowe wypełnienie wszystkich poniższych pól gdyż znacząco przyspieszy to realizację procesu gwarancyjnego. Prosimy także o uważne zapoznanie się z warunkami procedury RMA. Jeżeli przesłanie urządzenia do naszego serwisu nie będzie konieczne nasi pracownicy dołożą wszelkich starań by udzielić pomocy zdalnej w celu rozwiązania problemu i usunięcia usterki. Jeżeli jednak zdalne usunięcie problemu okaże się niemożliwe poinformujemy Cię o konieczności przesłania urządzenia do naszego serwisu. Jeżeli to możliwe, prosimy umieszczać w paczce możliwie kompletny zestaw wraz z akcesoriami celem skuteczniejszego zdiagnozowania usterki (np. możliwe ewentualne uszkodzenie ładowarki).

Przygotuj wszystkie niezbędne dokumenty tj. podbitą przez sprzedawcę kartę gwarancyjną oraz dowód zakupu. Prosimy szczegółowo wypełnić wszystkie poniższe pola – ich właściwe uzupełnienie oraz szczegółowy opis usterki znacząco przyspieszą realizację procesu gwarancyjnego. Prosimy również uważnie zapoznać się z warunkami procedury RMA – w wypadku braku ich akceptacji nie będziemy niestety mogli pozytywnie rozpatrzyć zgłoszenia. Jeżeli przesłanie urządzenia do naszego serwisu nie będzie konieczne nasi pracownicy dołożą wszelkich starań by udzielić pomocy zdalnej w celu rozwiązania problemu i usunięcia usterki. Jeżeli zdalne usunięcie problemu okaże się niemożliwe zleceniu serwisowemu (na ogół do 24 godzin od zgłoszenia) zostanie nadany numer RMA, który prosimy umieścić w widocznym miejscu na przesyłce. Przesyłki bez nadanego numeru RMA nie będą przyjmowane. Jeżeli to możliwe, prosimy umieszczać w paczce możliwie kompletny zestaw wraz z akcesoriami celem skuteczniejszego zdiagnozowania usterki (możliwe ewentualne uszkodzenie ładowarki, aktywnego uchwytu etc.). Kuriera firmy spedycyjnej należy zamówić samodzielnie na koszt gwaranta, firmy Jamicon. Mamy nadzieję, że będą Państwo zadowoleni z poziomu obsługi serwisu Yanosik.

Dane personalne
Urządzenie
Gdzie znaleźć numer seryjny?
Zlecenie naprawy
Zawartość przesyłki do serwisu

Procedura RMA

  1. W przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia urządzenia, należy wypełnić formularz RMA znajdujący się na stronie www.yanosik.pl/rma .

  2. Zgłoszenie zostanie wstępnie zdiagnozowane przez serwis Gwaranta, który na wskazany w formularzu adres e-mail potwierdzi przyjęcia zlecenia i przekaże informacje o dalszym postępowaniu.

  3. Zgłoszenie serwisowe ważne jest przez okres 7 dni roboczych i w tym czasie przesyłka musi dotrzeć do Gwaranta (Neptis S.A. ul. Piątkowska 161, 60‑650 Poznań), pod rygorem jej nieodebrania.

  4. Przesyłka musi zawierać sprzęt z kompletnym wyposażeniem i kopią dowodu zakupu. Paczka musi być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem i oznakowana napisem „UWAGA SZKŁO!/FRAGILE” lub powszechnie stosowanym w tym celu logotypem kieliszka. UWAGA! Gwarant nie odpowiada za zniszczenia powstałe podczas transportu.

  5. Aby przesłać sprzęt do naprawy na koszt Gwaranta, firmy JAMICON (ul. Barlickiego 8, 40-820 Katowice), należy skorzystać z usług firmy spedycyjnej DPD, powołując się na numer klienta 47617. Wykaz jej lokalnych oddziałów można znaleźć na stronie internetowej www.dpd.com.pl/oddzialy.asp, Dział Obsługi Klienta: 022 577 55 55, osoba odbierająca sprzęt: p. Jacek Kołodziej. Można także dostarczyć sprzęt osobiście lub skorzystać z innej formy transportu, jednak wówczas przesyłki na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane.    

  6. W przypadku gdy Nabywca dostarczy sprzęt osobiście, zostanie z nim uzgodnione czy naprawiony sprzęt zostanie także osobiście odebrany.

  7. W sytuacji gdy przesłany sprzęt okaże się sprawny (obejmuje to takie sytuacje jak: rozładowana bateria, błędy wynikające z niewłaściwego użytkowania itp.), Użytkownik zgadza się na pobranie opłaty za zdiagnozowanie urządzenia w wysokości 50 PLN z VAT + koszt transportu w obie strony w wysokości 46 PLN z VAT. 

  8. W sytuacji gdy w przesłanym urządzeniu następuje zmiana kwalifikacji naprawy z gwarancyjnej na płatną, np. w wyniku uszkodzenia mechanicznego, koszt naprawy urządzenia uzależniony jest od usterki. Dodatkowo powiększany jest on o koszt transportu w obie strony. W sytuacji gdy warunki takiej naprawy nie zostaną przez Nabywcę zaakceptowane, zostanie naliczona opłata za diagnozę serwisową w wysokości 50 PLN netto + koszt transportu w obie strony w wysokości 46 PLN z VAT.

  9. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za utratę prywatnych danych (zdjęcia, filmy itp.) dlatego przed wysyłką użytkownik powinien wykonać zapasową kopię danych.

  10. Dokumentem potwierdzającym przyjęcie urządzenia do naprawy jest list przewozowy dotyczący paczki oznaczonej numerem urządzenia.

  11. Informacje o powierzonym do naprawy sprzęcie można uzyskać u Gwaranta (preferowany kontakt pocztą elektroniczną – serwis@yanosik.pl – w temacie należy wpisać numer urządzenia).

  12. Po dokonaniu naprawy sprzęt jest odsyłany firmą spedycyjną DHL. Jeśli wcześniej został uzgodniony odbiór osobisty, Gwarant poinformuje o zakończeniu naprawy i konieczności odbioru urządzenia.

Procedura RMA

  1. W przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia urządzenia, należy wypełnić formularz RMA znajdujący się na stronie www.yanosik.pl/rma .

  2. Zgłoszenie zostanie wstępnie zdiagnozowane przez serwis Gwaranta, który na wskazany w formularzu adres e-mail potwierdzi przyjęcia zlecenia i przekaże informacje o dalszym postępowaniu.

  3. Zgłoszenie serwisowe ważne jest przez okres 7 dni roboczych i w tym czasie przesyłka musi dotrzeć do Gwaranta (Neptis S.A. ul. Piątkowska 161, 60‑650 Poznań), pod rygorem jej nieodebrania.

  4. Przesyłka musi zawierać sprzęt z kompletnym wyposażeniem i kopią dowodu zakupu. Paczka musi być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem i oznakowana napisem „UWAGA SZKŁO!/FRAGILE” lub powszechnie stosowanym w tym celu logotypem kieliszka. UWAGA! Gwarant nie odpowiada za zniszczenia powstałe podczas transportu.

  5. Aby przesłać reklamowane urządzenie do naprawy na koszt Gwaranta, firmy NEPTIS, należy skorzystać z usług firmy kurierskiej DHL i zastosować się do wskazówek podanych w e-mailu potwierdzającym przyjęcie zlecenia. Zlecenie nadania przesyłki na koszt Gwaranta przyjmuje telefonicznie Dział Obsługi Klienta DHL pod numerem 42 6 345 345. Można także dostarczyć sprzęt osobiście.
    UWAGA! Przesyłki wysłane inną firmą spedycyjną na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane.

  6. W przypadku gdy Nabywca dostarczy sprzęt osobiście, zostanie z nim uzgodnione czy naprawiony sprzęt zostanie także osobiście odebrany.

  7. W sytuacji gdy przesłany sprzęt okaże się sprawny (obejmuje to takie sytuacje jak: rozładowana bateria, błędy wynikające z niewłaściwego użytkowania itp.), Użytkownik zgadza się na pobranie opłaty za zdiagnozowanie urządzenia w wysokości 50 PLN z VAT + koszt transportu w obie strony w wysokości 46 PLN z VAT. 

  8. W sytuacji gdy w przesłanym urządzeniu następuje zmiana kwalifikacji naprawy z gwarancyjnej na płatną, np. w wyniku uszkodzenia mechanicznego, koszt naprawy urządzenia uzależniony jest od usterki. Dodatkowo powiększany jest on o koszt transportu w obie strony. W sytuacji gdy warunki takiej naprawy nie zostaną przez Nabywcę zaakceptowane, zostanie naliczona opłata za diagnozę serwisową w wysokości 50 PLN netto + koszt transportu w obie strony w wysokości 46 PLN z VAT.

  9. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za utratę prywatnych danych (zdjęcia, filmy itp.) dlatego przed wysyłką użytkownik powinien wykonać zapasową kopię danych.

  10. Dokumentem potwierdzającym przyjęcie urządzenia do naprawy jest list przewozowy dotyczący paczki oznaczonej numerem urządzenia.

  11. Informacje o powierzonym do naprawy sprzęcie można uzyskać u Gwaranta (preferowany kontakt pocztą elektroniczną – serwis@yanosik.pl – w temacie należy wpisać numer urządzenia).

  12. Po dokonaniu naprawy sprzęt jest odsyłany firmą spedycyjną DHL. Jeśli wcześniej został uzgodniony odbiór osobisty, Gwarant poinformuje o zakończeniu naprawy i konieczności odbioru urządzenia.

Procedura RMA

  1. W przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia urządzenia, należy wypełnić formularz RMA znajdujący się na stronie www.yanosik.pl/rma .

  2. Zgłoszenie zostanie wstępnie zdiagnozowane przez serwis Gwaranta, który na wskazany w formularzu adres e-mail potwierdzi przyjęcia zlecenia i przekaże informacje o dalszym postępowaniu.

  3. Zgłoszenie serwisowe ważne jest przez okres 7 dni roboczych i w tym czasie przesyłka musi dotrzeć do Gwaranta (Neptis S.A. ul. Piątkowska 161, 60‑650 Poznań), pod rygorem jej nieodebrania.

  4. Przesyłka musi zawierać sprzęt z kompletnym wyposażeniem i kopią dowodu zakupu. Paczka musi być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem i oznakowana napisem „UWAGA SZKŁO!/FRAGILE” lub powszechnie stosowanym w tym celu logotypem kieliszka. UWAGA! Gwarant nie odpowiada za zniszczenia powstałe podczas transportu.

  5. Koszt transportu do serwisu pokrywa nadawca przesyłki z urządzeniem.

  6. Koszt transportu naprawionego po naprawie gwarancyjnej pokrywa Gwarant.

  7. W przypadku gdy Nabywca dostarczy sprzęt osobiście, zostanie z nim uzgodnione czy naprawiony sprzęt zostanie także osobiście odebrany.

  8. W sytuacji gdy przesłany sprzęt po weryfikacji przez serwis Gwaranta okaże się sprawny (obejmuje to takie sytuacje jak: rozładowana bateria, błędy wynikające z niewłaściwego użytkowania itp.), Użytkownik zgadza się na pobranie opłaty za zdiagnozowanie urządzenia w wysokości 50 PLN netto.

  9. W sytuacji gdy w przesłanym urządzeniu następuje zmiana kwalifikacji naprawy z gwarancyjnej na płatną, np. w wyniku uszkodzenia mechanicznego, koszt naprawy urządzenia uzależniony jest od usterki. W sytuacji gdy warunki takiej naprawy nie zostaną przez Nabywcę zaakceptowane, zostanie naliczona opłata za diagnozę serwisową w wysokości 50 PLN netto.

  10. Dokumentem potwierdzającym przyjęcie urządzenia do naprawy jest list przewozowy dotyczący paczki oznaczonej numerem urządzenia.

  11. Informacje o powierzonym do naprawy sprzęcie można uzyskać u Gwaranta (preferowany kontakt pocztą elektroniczną - serwis@yanosik.pl - w temacie należy wpisać numer urządzenia).

  12. Po dokonaniu naprawy sprzęt odsyłany jest pocztą. Jeśli wcześniej został uzgodniony odbiór osobisty, Gwarant poinformuje o zakończeniu naprawy i konieczności odbioru urządzenia.

Procedura RMA

  1. W przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia urządzenia, należy wypełnić formularz RMA znajdujący się na stronie www.yanosik.pl/rma .

  2. Zgłoszenie zostanie wstępnie zdiagnozowane przez serwis Gwaranta, który na wskazany w formularzu adres e-mail potwierdzi przyjęcia zlecenia i przekaże informacje o dalszym postępowaniu.

  3. Zgłoszenie serwisowe ważne jest przez okres 7 dni roboczych i w tym czasie przesyłka musi dotrzeć do Gwaranta (Neptis S.A. ul. Piątkowska 161, 60‑650 Poznań), pod rygorem jej nieodebrania.

  4. Przesyłka musi zawierać sprzęt z kompletnym wyposażeniem i kopią dowodu zakupu. Paczka musi być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem i oznakowana napisem „UWAGA SZKŁO!/FRAGILE” lub powszechnie stosowanym w tym celu logotypem kieliszka. UWAGA! Gwarant nie odpowiada za zniszczenia powstałe podczas transportu.

  5. Aby przesłać reklamowane urządzenie do naprawy na koszt Gwaranta, firmy NEPTIS, należy skorzystać z usług firmy kurierskiej DHL i zastosować się do wskazówek podanych w e-mailu potwierdzającym przyjęcie zlecenia. Zlecenie nadania przesyłki na koszt Gwaranta przyjmuje telefonicznie Dział Obsługi Klienta DHL pod numerem 42 6 345 345. Można także dostarczyć sprzęt osobiście.
    UWAGA! Przesyłki wysłane inną firmą spedycyjną na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane.

  6. W przypadku gdy Nabywca dostarczy sprzęt osobiście, zostanie z nim uzgodnione czy naprawiony sprzęt zostanie także osobiście odebrany.

  7. W sytuacji gdy przesłany sprzęt okaże się sprawny (obejmuje to takie sytuacje jak: rozładowana bateria, błędy wynikające z niewłaściwego użytkowania itp.), Użytkownik zgadza się na pobranie opłaty za zdiagnozowanie urządzenia w wysokości 50 PLN z VAT + koszt transportu w obie strony w wysokości 46 PLN z VAT. 

  8. W sytuacji gdy w przesłanym urządzeniu następuje zmiana kwalifikacji naprawy z gwarancyjnej na płatną, np. w wyniku uszkodzenia mechanicznego, koszt naprawy urządzenia uzależniony jest od usterki. Dodatkowo powiększany jest on o koszt transportu w obie strony. W sytuacji gdy warunki takiej naprawy nie zostaną przez Nabywcę zaakceptowane, zostanie naliczona opłata za diagnozę serwisową w wysokości 50 PLN netto + koszt transportu w obie strony w wysokości 46 PLN z VAT.

  9. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za utratę prywatnych danych (zdjęcia, filmy itp.) dlatego przed wysyłką użytkownik powinien wykonać zapasową kopię danych.

  10. Dokumentem potwierdzającym przyjęcie urządzenia do naprawy jest list przewozowy dotyczący paczki oznaczonej numerem urządzenia.

  11. Informacje o powierzonym do naprawy sprzęcie można uzyskać u Gwaranta (preferowany kontakt pocztą elektroniczną – serwis@yanosik.pl – w temacie należy wpisać numer urządzenia).

  12. Po dokonaniu naprawy sprzęt jest odsyłany firmą spedycyjną DHL. Jeśli wcześniej został uzgodniony odbiór osobisty, Gwarant poinformuje o zakończeniu naprawy i konieczności odbioru urządzenia.

Właściciel tej domeny korzysta z plików cookies w celu zapewnienia wysokiego poziomu świadczonych usług. Pliki cookies wykorzystywane są w zgodzie z obowiązującym prawem. Wyrażenia zgody na wykorzystywanie tych plików dokonują Państwo poprzez ustawienia przeglądarki internetowej (zakres prywatności).

Pliki cookies dzielą się na trzy rodzaje:

Cookies nie służą do przetwarzania ani do przechowywania danych osobowych. Nie można za ich pomocą dokonać bezpośredniej identyfikacji użytkownika. Pliki nie wprowadzają zmian konfiguracyjnych w przeglądarce.

Możecie Państwo samodzielnie określać warunki stosowania plików cookies. Informacje na temat zastosowania plików cookies dla najpopularniejszych przeglądarek znajdują się pod poniższymi linkami: