FAQ

  • Jak powiązać kartę VITAY z aplikacją Yanosik?

    Aby móc przyłączyć kartę VITAY do aplikacji musisz być zarejestrowanym użytkownikiem Yanosika. W dolnej części pulpitu aplikacji znajdziesz przycisk o nazwie 'VITAY”. Następnie wybierz zakładkę „Karta VITAY”, którą znajdziesz w prawym górnym rogu. Kliknij w przycisk „Dodaj Kartę” i wpisz numer karty.

  • Czy kod kreskowy z aplikacji zastępuje kartę plastikową VITAY?

    Tak, dokonując zakupów na stacjach ORLEN, można zamiast karty plastikowej wykorzystywać kod kreskowy z aplikacji Yanosik.

  • Co robić, jeśli skaner na stacji nie czyta kodu kreskowego?

    Należy wejść w ustawienia telefonu i rozjaśnić ekran powyżej 50%.

  • W jaki sposób naliczane są punkty VITAY w Yanosik?

    Za każde potwierdzone zgłoszenie zdarzenia drogowego typu wypadek, zagrożenie, kontrola, patrol, inspekcja uczestnik promocji otrzymuje 1 punkt VITAY. Drugim punktem zasilane jest konto celu charytatywnego.

  • Dlaczego nie widzę swoich punktów VITAY zdobytych w Yanosik na koncie VITAY?

    Transfer punktów z aplikacji na kartę VITAY odbywa się na zakończenie każdego miesiąca kalendarzowego.

  • Czy punkty VITAY w Yanosik mogę wymieniać na nagrody z katalogu VITAY?

    Tak, punkty VITAY zebrane w systemie Yanosik są do Twojej dyspozycji. Dodatkowo taką samą ilość punktów ORLEN przeznaczy na cel charytatywny - zatem Twoje punkty mają wartość podwójną.

  • Jak często zmieniają się cele charytatywne?

    Trzy zaproponowane przez ORLEN cele charytatywne zmieniają się co 6 miesięcy.

  • Kto decyduje o tym, na co przeznaczona będzie zebrana pula punktów charytatywnych?

    ORLEN proponuje trzy cele, jednak o tym, który zostanie ostatecznie wybrany w półrocznym głosowaniu, decydują użytkownicy Yanosika.

  • Na jakich platformach można korzystać z programu?

    Program dostępny jest dla systemu Android, iOS, Windows Phone (od WP 8).