Urządzenia
- Yanosik RS
- Yanosik GTm
- Aplikacja
- Yanosik ALERT
- Yanosik XS
- Yanosik GTR/GTS/GT
- Yanosik CONNECT
Istnieje opcja dodania punktu do ulubionych z karuzeli na ekranie głównym.
W karuzeli punktów ulubionych przechodzimy do karty Dodaj miejsce, następnie postępujemy zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na ekranie.
Będąc na stacji benzynowej możemy na klawiaturze zgłoszeń wybrać opcję „Ceny paliw” i tam zaktualizować wartości.
Ocena stylu jazdy zależy od wielu różnych czynników. Dostępne publicznie kryteria oceny znajdziesz na stronie: https://payhowyudrive.pl/#safety.
Ustawienia telefonu → Aplikacje → Yanosik →Wyświetlaj nad innymi aplikacjami (włącz).
Umiejscowienie tej opcji może się różnić w zależności od producenta.
Boczne menu w aplikacji → Ustawienia → Aplikacja → Oszczędzanie baterii → zmień na wyłączone (domyślnie jest automatyczne).
Ustawienia telefonu → Aplikacje → Yanosik → Zezwalaj pracować na wierzchu.
Umiejscowienie i nazewnictwo tej opcji może się różnic, w zależności od producenta/ oprogramowania.
Ustawienia telefonu → Aplikacje → Yanosik →Lokalizacja → Zezwalaj zawsze.
Dodatkowo można wyłączyć tryb oszczędzania energii w telefonie.
Sprawdź poniższe ustawienia:
Boczne menu w aplikacji → Kliknąć w opcję Ustawienia → Aplikacja → Oszczędzanie baterii → zmień na wyłączone (domyślnie jest automatyczne).
Ustawienia telefonu → Aplikacje → Yanosik→ Lokalizacja → Zezwalaj zawsze.
Dodatkowo można wyłączyć tryb oszczędzania energii w telefonie.
Warto włączyć opcję „Dokładne położenie”, która znajduje się wewnątrz ustawień Położenia.
Zgłoszenie dotyczące zmiany ograniczenia prędkości można wysłać przy pomocy klawiatury zgłoszeń, wybierając opcję „Zmiana na mapie”.
Obecnie nie ma takiej możliwości.
Dostępna jest tylko wersja bezpłatna.
Aby wysłać raport należy przejść do Menu aplikacji, następnie wybrać opcję "O programie" i kliknąć "Wyślij raport", z dokładnym opisem zaistniałej sytuacji. Zgłoszenie trafi do działu technicznego, który pomoże Ci w rozwiązaniu problemu.
Można nas wesprzeć stawiając nam kawę w aplikacji. :) W tym celu należy rozwinąć boczne menu w aplikacji, a następnie wybrać opcję „Wesprzyj nas!”.
Urządzenia Yanosik Alert i Yanosik Connect+ można aktywować w aplikacji Yanosik. Urządzenia Yanosik z serii GT/ GTR/ S-clusive, XS oraz GTm, należy aktywować w bezpłatnej aplikacji Y24.
Tak, można zalogować się za pomocą tych samych danych. Nie jest konieczne zakładanie nowego konta.
Możesz skorzystać z opcji resetowania hasła w aplikacji Yanosik. Wyświetli się ona na ekranie głównym, gdy nie będziesz zalogowany. Link do wyzerowania hasła przyjdzie na maila przypisanego do Twojego konta w aplikacji. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości, upewnij się czy nie trafiła ona do folderu Spam. Jeżeli link nie dotarł na twoją skrzynkę, napisz maila na [email protected], z prośbą o nadanie nowego hasła do konta.
Kliknij w symbol ołówka znajdujący się przy Twoim zdjęciu profilowym w aplikacji. Pojawi się wówczas m. in. możliwość zmiany adresu mailowego. W razie problemów skontaktuj się z biurem obsługi klienta aplikacji Yanosik pod adresem [email protected].
Kliknij w symbol ołówka znajdujący się przy Twoim zdjęciu profilowym w aplikacji. Pojawi się wówczas m. in. możliwość zmiany nicka. W razie problemów skontaktuj się z biurem obsługi klienta aplikacji Yanosik pod adresem [email protected].
W tym celu możesz:
przesłać maila na adres [email protected],
zgłosić zmianę przy pomocy aplikacji. Należy przytrzymać dany punkt na mapie i kliknąć symbol trójkąta ostrzegawczego.
Aplikacja działa na systemie Android Auto oraz CarPlay. Z racji zróżnicowania systemów multimedialnych mogą występować pewne nieprawidłowości w jej działaniu, które na bieżąco analizujemy i usprawniamy.
Systemy naliczania kilometrów pokonanych z urządzeniami Yanosik GT, GTR, S-clusive, XS i aplikacją Yanosik NIE są zsynchronizowane. Trasy wykonane z urządzeniami Yanosik przypisywane są do konta w powiązanej z nimi aplikacji Y24, którą można pobrać bezpłatnie na telefony z systemem Android i iOS.
Podróże z aplikacją Yanosik stanowią natomiast odrębną bazę. W przyszłości planujemy stworzenie
osobnej grywalizacji dla użytkowników urządzeń i aplikacji, dlatego postanowiliśmy nie łączyć tych dwóch systemów.
Nie ma takie możliwości, ze względu na ograniczenia systemowe.
Taka funkcja nie jest dostępna.
Należy połączyć telefon wraz z autem za pomocą kabla lub połączenia bluetooth. Następnie wybrać ikonę CarPlay i wyszukać aplikację Yanosik na pulpicie ekranu auta. Ważne jest, aby mieć włączoną obsługę asystenta głosowego Siri.
Należy włączyć Yanosik dla usługi CarPlay. W tym celu należy przejść do: Ustawienia → Ogólne -CarPlay → przechodzimy do Samochód (w momencie połączenia z autem Samochód będzie widoczny w zakładce „Moje samochody” np. Tucson, BMW etc.) → Dostosuj → Lista aplikacji (wybieramy Yanosik).
Wyłączyliśmy mapę na telefonie podczas używania Apple CarPlay, ponieważ oszczędza to pamięć aplikacji, dzięki czemu jest ona stabilniejsza i działa płynniej.