Head of Digital Product

Jeśli masz prawo jazdy, to są dwa wyjścia - albo znasz już Yanosika, albo wkrótce go poznasz.
Yanosik to marka szeroko znana wśród zmotoryzowanych. Jest to projekt stworzony przez pasjonatów nowych technologii z firmy Neptis S.A., który podbija serca polskich kierowców już od ponad 10 lat. System wzajemnego ostrzegania o sytuacji na drodze zyskał w kraju ogromną popularność, gromadząc wokół siebie liczną społeczność. Codziennie pomagamy na drodze milionom kierowców, dbając o bezpieczeństwo na drogach. Przyłączysz się?


Twój zakres obowiązków:

  • Rozwój najpopularniejszej polskiej aplikacji mobilnej dla kierowców.  
  • Utrzymywanie wysokich wskaźników efektywności w zakresie społecznościowym (np. MAU, DAU, retencja, ocena na marketach) oraz biznesowym (przychód, sprzedaż poszczególnych produktów w aplikacji do klientów B2B i B2C, ROS, ROI).

  • Śledzenie trendów i zmian w branży aplikacji mobilnych (szczególnie tych związanych z nawigowaniem, użytkowaniem pojazdu i społecznościowych)
.
    Przeprowadzenie badań konsumenckich i analizy konkurencyjnej w celu przygotowywania rozwoju propozycji wartości nowych produktów i funkcjonalności.  
  • Tworzenie skutecznych strategii, uwzględniających specyfikę rynku i produktów.

  • Współpraca z zespołem marketingowym i deweloperskim w celu opracowania innowacyjnych i skutecznych rozwiązań.
  • Monitorowanie i analizę danych dotyczących przychodów z aplikacji mobilnej oraz zachowań użytkownika w aplikacji.

  • Utrzymywanie relacji z klientami wewnętrznymi oraz klientami i partnerami zewnętrznymi.
  • Regularne raportowanie kluczowych wskaźników (przychód, MAU, oceny na marketach, średni czas użytkownia itp.).

  • Koordynację pracy zespołu odpowiedzialnego za monetyzację (opiekunowie produktów, analityk biznesowy, community manager).

  • Motywowanie i rozwijanie kompetencji członków zespołu.

  • Współpracę z innymi działami firmy w tym z: Biurem Projektów w zakresie zleconych prac IT, z Helpdesk w sprawie obsługi posprzedażnej klientów aplikacji, z Działem Marketingu w celu opracowania kampanii marketingowych o dużym wpływie, w tym komunikacji w aplikacji, mediów społecznościowych, e-mail marketingu i content marketingu.

Nasze wymagania:

  • Min. 5 lat doświadczenia w zarządzaniu produktami cyfrowymi: aplikacje mobilne (min. 0,5 mln pobrań) i/lub e-commerce.
  • Wykształcenie wyższe, kierunki biznesowe i marketingowe.
  • Doświadczenie pracy z produktami subskrypcyjnymi będzie mile widziane.
  • Czynne prawo jazdy i doświadczenie w częstym prowadzeniu samochodu.
  • Znajomość aktualnych trendów i narzędzi związanych monetyzacją w kanale digital.
  • Duża motywacja do działania, entuzjastyczna i kreatywna osobowość, zaradność życiowa.
  • Umiejętność analizy danych i wykorzystywania ich do podejmowania decyzji.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
  • Umiejętność pracy w zespole i zarządzania nim.

Mile widziane:

  • wiedza i doświadczenie z zakresu digital marketing oraz UX.

Co oferujemy:

  • MultiSport, prywatną opiekę medyczną i lekcje angielskiego.
  • Latem lody dla ochłody, zimą owocki, a przez cały rok pyszną kawę i herbatę.
  • Wyjazdy i imprezy integracyjne, rywalizacje sportowe, konkursy z nagrodami i genialną atmosferę.
  • Przyjemne biuro w świetnej lokalizacji, blisko PST, McDonald’s i z Żabką na parterze.

 

Aplikuj teraz!
Jeżeli jesteś zainteresowany pracą z nami, wyślij swoje CV. Czekamy na Ciebie!
Dołącz CV:
List motywacyjny:
0/500

Jeżeli chciałbyś, by Twoja kandydatura była przez nas rozpatrywana również w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wyrażenie w dokumentach rekrutacyjnych następującej zgody:

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Administratorem Twoich danych osobowych będzie Neptis S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Piątkowska 161. Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Dane osobowe zawarte w formularzu i załączonych dokumentach rekrutacyjnych będą przetwarzane w celu przeprowadzenia oraz rozstrzygnięcia rekrutacji na stanowisko, na które aplikujesz. Jeżeli chciałbyś, by Twoja kandydatura była przez nas rozpatrywana również w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wyrażenie w dokumentach rekrutacyjnych następującej zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach aplikacyjnych dla celów przyszłych rekrutacji.”
Podstawą przetwarzania danych określonych w art. 221 §1 kodeksu pracy jest niezbędność ich przetwarzania w celu zawarcia umowy, której będziesz stroną oraz wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze. Wszystkie pozostałe informacje, które umieścisz w swoich dokumentach będziemy przetwarzać na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłeś poprzez przekazanie nam tych danych. W każdej chwili masz prawo do wycofania swojej zgody – powiadom nas o tym wysyłając wiadomość na adres e-mail [email protected]. Przysługuje Ci również prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub przeniesienia danych.