W przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia urządzenia, należy wypełnić formularz RMA znajdujący się na stronie Yanosik RMA.
Zgłoszenie zostanie wstępnie zdiagnozowane przez serwis Gwaranta, który na wskazany w formularzu adres e-mail potwierdzi przyjęcia zlecenia i przekaże informacje o dalszym postępowaniu.
Zgłoszenie serwisowe (nadany numer RMA) ważne jest przez okres 7 dni roboczych i w tym czasie przesyłka musi dotrzeć do Gwaranta, pod rygorem nieodebrania.
Przesyłka musi zawierać sprzęt z kompletnym wyposażeniem i kopią dowodu zakupu. Paczka musi być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem i oznakowana napisem OSTROŻNIE. Przesyłka musi być ubezpieczona. Gwarant nie odpowiada za zniszczenia powstałe podczas transportu z powodu złego zabezpieczenia.
Aby przesłać reklamowane urządzenie do naprawy na koszt Gwaranta, firmy NEPTIS, należy skorzystać z usług firmy kurierskiej wskazanej przez firmę Neptis S.A i zastosować się do wskazówek podanych w e-mailu potwierdzającym przyjęcie zlecenia. Urządzenie można doręczyć również osobiście.
UWAGA! Przesyłki wysyłane na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane.
W przypadku gdy Nabywca dostarczy sprzęt osobiście, zostanie z nim uzgodnione czy naprawiony sprzęt zostanie także osobiście odebrany.
W sytuacji gdy w przesłanym urządzeniu następuje zmiana kwalifikacji naprawy z gwarancyjnej na płatną, np. w wyniku uszkodzenia mechanicznego, koszt naprawy urządzenia uzależniony jest od usterki. W sytuacji gdy warunki takiej naprawy nie zostaną przez Nabywcę zaakceptowane, zostanie naliczona opłata za diagnozę serwisową + koszt transportu. Obowiązujący cennik jest dostępny na stronie Yanosik Wsparcie
W sytuacji gdy Nabywca nie akceptuje kosztów naprawy urządzenia po okresie gwarancyjnym, pobierana jest opłata za diagnozę serwisową wg ceny na stronie Yanosik Wsparcie
Dokumentem potwierdzającym przyjęcie urządzenia do naprawy jest list przewozowy dotyczący paczki oznaczonej numerem urządzenia
Informacje o powierzonym do naprawy sprzęcie można uzyskać u Gwaranta (preferowany kontakt pocztą elektroniczną – [email protected] – w temacie należy wpisać numer urządzenia)
Po dokonaniu naprawy sprzęt odsyłany jest na adres podany podczas wypełniania formularza RMA. Jeśli wcześniej został uzgodniony odbiór osobisty, Gwarant poinformuje o zakończeniu naprawy i możliwości odbioru urządzenia.
W przypadku otrzymania urządzenia przez serwis bez wypełnionego RMA, urządzenie zostanie odesłane do nadawcy w ciągu 7 dni od odebrania urządzenia.