Urządzenia
- Yanosik GTm
- Aplikacja
- Yanosik ALERT
- Yanosik XS
- Yanosik GTR/GTS/GT
- Yanosik PRO
- Yanosik CONNECT
W przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia urządzenia, należy wypełnić formularz RMA znajdujący się na stronie www.yanosik.pl/rma .
Zgłoszenie zostanie wstępnie zdiagnozowane przez serwis Gwaranta, który na wskazany w formularzu adres e-mail potwierdzi przyjęcie zlecenia (ok. 1 dzień roboczy) i przekaże informacje o dalszym postępowaniu.
Zgłoszenie serwisowe ważne jest przez okres 7 dni roboczych i w tym czasie przesyłka musi dotrzeć do Gwaranta (Neptis S.A. ul. Perkuna 25, 61‑615 Poznań).
Czas naprawy trwa do 14 dni kalendarzowych
Przytrzymaj przez kilka sekund button z symbolem “ - “ na urządzeniu Yanosik Alert, aby włączyć urządzenie. Następnie pobierz aplikację Yanosik z Google Play, App Store lub App Gallery. Po instalacji lub uruchomieniu aplikacji upewnij się, że funkcja Bluetooth została włączona w Twoim telefonie. W menu aplikacji Yanosik wybierz „Yanosik Alert”, a następnie „Połącz z Yanosik Alert”.
Po poprawnym sparowaniu na urządzeniu zaświeci się dioda w kolorze zielonym.
Istnieje kilka możliwości instalacji urządzenia Yanosik Alert w samochodzie. Możesz to zrobić na kokpicie, konsoli głównej (pod sufitem) oraz na przedniej szybie, w sposób nie ograniczający widoczności.
Tak, w urządzeniu znajduje się bateria pastylkowa CR2 (3V), która jest tak wydajna, że zapomnisz o jej istnieniu.
Załączona do urządzenia bateria wystarczy na około 2 lata. Po upłynięciu tego czasu należy ją wymienić na nową. Włóż nową baterię i zamknij górną klapkę urządzenia, upewniwszy się, że usłyszysz charakterystyczne kliknięcie, oznaczające szczelne zamknięcie Yanosik Alert. Następnie przymocuj swoje urządzenie w wybranym wcześniej miejscu w samochodzie.
Podważ klaiwaturę urządzenia pod przyciskami w miejscu łączenia obu części. Możesz użyć do tego nieostrego narzędzia. Następnie odłącz górną część od dolnej i wysuń baterię, która znajduje się wewnątrz dolnej obudowy urządzenia, pod metalową osłonką.
To sygnał, że urządzenie zostało włączone i poprawnie sparowane z aplikacją.
Miganie diody na urządzeniu na kolor:
- żółty - zbliżasz się do zagrożenia (np.: leżącej gałęzi na drodze),
- niebieski - jesteś blisko kontroli prędkości (radaru mobilnego lub fotoradaru),
- czerwony - zbliżasz się do miejsca wypadku.
To informacja, że urządzenie Yanosik Alert nie połączyło się jeszcze z aplikacją.
Zgłoszenie nowego zdarzenia drogowego należy wykonać prawym klawiszem „+”. Po jego wciśnięciu lektor wymieni najpopularniejsze typy zgłoszeń. Ponowne wybranie klawisza „+” oznacza wybór podanego przez lektora zdarzenia.
Chcąc wybrać odpowiednie zdarzenie do zgłoszenia należy wysłuchać informacji od lektora, który wymienia najpopularniejsze typy zdarzeń. Jeśli usłyszymy nazwę zdarzenia, które chcemy zgłosić, wystarczy ponownie wcisnąć klawisz „+”.
W tym celu należy wybrać prawy klawisz „+” na urządzeniu.
Chcąc odwołać zgłoszone zdarzenie drogowe, należy wybrać lewy klawisz „-” na urządzeniu.
Jak wszystkie urządzenia elektroniczne, Yanosik Alert jest również narażony na działanie wysokich i bardzo niskich temperatur. W upalne lub mroźne dni zalecamy odpowiednio zabezpieczyć urządzenie, aby uniknąć jego uszkodzenia. Idealna temperatura w kabinie pasażerskiej to 20-22℃, jeśli Twój termometr w aucie wskazuje na wyższą lub poniżej 0, zabezpiecz wszystkie elektroniczne urządzenia, aby nie doprowadzić do ich uszkodzenia.
Może się to wydarzyć w trakcie rozmów telefonicznych. Jednak po ich zakończeniu połączenie z urządzeniem powinno zostać przywrócone.
Jeśli sytuacja się powtarza i połączenie nie powraca, skontaktuj się z naszym supportem: [email protected]
W ustawieniach telefonu, w sekcji Aplikacje – Aplikacja Yanosik, udziel zgody na korzystanie z lokalizacji w wariancie „Zawsze”.
W pierwszej kolejności sprawdź, czy urządzenie znajduje się blisko telefonu, a w pobliżu nie ma innych urządzeń, które mogą podłączyć się do Yanosik Alert. Sprawdź czy funkcja Bluetooth oraz urządzenie są włączone.
Zanim urządzenie pojawi się na liście Bluetooth może minąć nawet do 30 sekund.
W przypadku ponownego wystąpienia problemu, uruchom ponownie telefon i zresetuj ustawienia sieciowe (iPhone) lub wyczyść dane Bluetooth (Android).
Upewnij się, że zaznaczyłeś wszystkie niezbędne zgody, które są wymagane do działania urządzenia oraz czy Bluetooth i urządzenie są włączone.
Sprawdź, czy w telefonie jest włączony Bluetooth. Jeśli tak, a urządzenie nadal nie chce się połączyć, spróbuj ponownie uruchomić telefon. Jeśli po restarcie wciąż nie możesz nawiązać połączenia, wyczyść dane aplikacji, ponownie uruchom telefon i połącz urządzenie.